Över 30 år av trogen tjänst

Under Ligulas kick-off i februari 2024 välkomnades två uppskattade medarbetare upp på scen av VD Uwe Löffler för att hedras för sina över 30 år av trogen tjänst inom företaget.

Anna-Karin Nordin har under sin tid som Konceptchef skapat och utvecklat Ligulas starka koncept. Marita Ceder har som Uwe Löfflers högra hand i rollen som Assistant Manager varit en ovärderlig del av företaget och dess framgång. Anna-Karin och Marita fick varsin Ligulanål i guld, nummer tre och fyra i ordningen för sina insatser.

Vi tackar Anna-Karin och Marita för deras över 30 år av trogen tjänst inom Ligula Hospitality Group och ser fram emot ett fortsatt gott samarbete tillsammans.

2024-05-24
Helene Holmgren, ny general manager Profilhotels Aveny, Umeå
2024-05-24
Helene Holmgren, ny general manager Profilhotels Aveny, Umeå
Helene Holmgren är sedan i vintras ny General Manager för ProfilHotels Aveny. Hotellet, som är beläget i centrala Umeå, har en stark lokal anknytning med en lång historia på stadens hotellmarknad.
Helen Persson, ny HR & Sustainability Manager på Ligula Hospitality Group
2023-12-15
Helen Persson, ny HR & Sustainability Manager på Ligula Hospitality Group
Helen Persson är från och med i höstas ny HR & Sustainability Manager för Ligula Hospitality Group. I denna breda och centrala roll ansvarar Helen för såväl Ligulas hållbarhetsarbete, employer branding och andra viktiga HR- och lönerelaterade frågor.
Andréas Johansson, ny General Manager ProfilHotels President, Norrköping
2023-06-27
Andréas Johansson, ny General Manager ProfilHotels President, Norrköping
Andréas Johansson är fr o m i våras ny General Manager för Ligula Hospitality Groups ProfilHotels President i Norrköping. Hotellet, som är beläget i centrala Norrköping, har en naturlig plats på hotellmarknaden i staden där färgstark design och teknik fått samverka för att skapa en modern och trivsam miljö.
2022-12-06
Annelie Persson, ny General Manager ProfilHotels Aveny, Umeå
Annelie som nu axlat rollen som General Manager har bott en hel del utomlands där hon också drivit hotell. Hon har många års erfarenhet från resenäringen bland annat från regional turismutveckling, SRF (Svenska resebranschföreningen) och från resebyråverksamhet.