Vi följer noggrant rekommendationerna från respektive land och dess hälsomyndigheter.

Samtliga 45 hotell inom Ligula Hospitality Group följer rekommendationer, instruktioner och råd från hälsomyndigheterna i de tre länder där vi verkar (i Sverige följs Folkhälsomyndighetens råd). Medarbetarna och våra hotellgästers säkerhet är vår högsta prioritet i alla lägen.

Vi är alltid uppmärksamma på att följa våra noggrant utformade städ- och hygienrutiner. Handsprit finns alltid tillgängligt och självklart stannar våra medarbetare hemma om dom har förkylningssymtom.

Avbokningar

Bokningar gjorda på ligula.se är tillsvidare om- och avbokningsbara fram till ankomstdagen kl 14.00. Avseende avbokningsregler från externa försäljningskanaler (t ex Booking.com) hänvisar vi till respektive försäljningskanals om- och avbokningsregler samt att vi följer instruktionerna från respektive lands branschföreningar och myndigheter.

Gällande bokningar av möten och konferenser så gäller de avbokningsregler som finns på bokningsbekräftelsen. För att av- eller omboka ett möte, kontakta aktuellt hotell.

Vill du boka en eller flera hotellnätter eller ett möte, kontakta aktuellt hotell eller gör en förfrågan via vår hemsida ligula.se/moten. Du kan även maila sales@ligula.se så kontaktar vi dig.

Ligula Hospitality Group med sina 45 hotell önskar som alltid alla gäster välkomna och vi kommer göra vårt allra bästa för att våra gäster ska få en så positiv och bekymmerslös vistelse som möjligt.

Ligula Hospitality Group:
Åsa Lilja, Commercial Director
asa.lilja@ligula.se

Andréas Johansson, ny General Manager ProfilHotels President, Norrköping
2023-06-27
Andréas Johansson, ny General Manager ProfilHotels President, Norrköping
Andréas Johansson är fr o m i våras ny General Manager för Ligula Hospitality Groups ProfilHotels President i Norrköping. Hotellet, som är beläget i centrala Norrköping, har en naturlig plats på hotellmarknaden i staden där färgstark design och teknik fått samverka för att skapa en modern och trivsam miljö.
2022-12-06
Annelie Persson, ny General Manager ProfilHotels Aveny, Umeå
Annelie som nu axlat rollen som General Manager har bott en hel del utomlands där hon också drivit hotell. Hon har många års erfarenhet från resenäringen bland annat från regional turismutveckling, SRF (Svenska resebranschföreningen) och från resebyråverksamhet.
2022-11-14
Nathalie Ufer Weichl, ny General Manager ProfilHotels Riddargatan, Stockholm
Nathalie Ufer Weichl är sedan augusti ny General Manager för ProfilHotels Riddargatan i Stockholm. ProfilHotels Riddargatan är med sina 78 rum en liten hotellpärla i centrala Stockholm som Ligula drivit i 20 år.
2022-11-11
Niclas Norman, ny General Manager för ProfilHotels Savoy, Jönköping
Niclas Norman är fr o m sommaren 2022 ny General Manager för Ligula Hospitality Groups ProfilHotels Savoy i Jönköping.